Johan van Drongelen
© Foto Bardie

Johan van Drongelen

#9, Lijst 1

Graag wil ik mij aan u voorstellen. Mijn naam is Johan van Drongelen, getrouwd, 2 kinderen, engineer/projectleider en gediplomeerd veiligheidskundige en ik woon mijn hele leven al in Kaatsheuvel.

Inmiddels ben ik weer 6 jaar politiek actief, betrokken en dichtbij, met en voor de inwoners van onze gemeente Loon op Zand. Een gemeente waar we trots op mogen zijn, met de prachtige natuur en het toeristische karakter.

Maar ook trots op alle enthousiaste vrijwilligers die elk jaar weer mooie activiteiten en evenementen organiseren. Zelf ben ik ook als vrijwilliger te vinden bij o.a. EHBO vereniging Damiaan, Stichting Sinterklaas Kaatsheuvel, Pieckplein Winterfestijn en Buurtpreventieteam ‘t Rooi Dorp.

Voor GemeenteBelangen wil ik:

• Dicht bij de inwoners staan en het gesprek aangaan om aandacht te vragen voor wat er binnen de gemeenschap speelt.
  • Meepraten en meedenken over toekomstige werkzaamheden in de wijk, welke combinaties gemaakt kunnen worden om tijd en geld te besparen in de gemeentekas.
  • Met name mij in gaan zetten op het gebied van de fysieke omgeving; de infrastructurele voorzieningen binnen de gemeente kunnen nog beter worden voor de toeristen, maar zeker ook voor onze inwoners.

Dus stem Lijst 1, nummer 9!